W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Przyjmowanie skarg i wniosków

XML

Treść

PRZYJMOWANIE SKARG I WNIOSKÓW

Skargę lub wniosek można złożyć:

- pisemnie lub ustnie do protokołu w sekretariacie LODR w Końskowoli w pokoju nr 18 od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00

- pocztą na adres:
ul. Pożowska 8, 24-130 Końskowola

- drogą elektroniczną:
e-mail: wodr@wodr.konskowola.pl
elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP:
/LODR_Konskowola/domyslna
/LODR_Konskowola/SkrytkaESP
fax: (81) 881 66 63

Skargi i wnioski są rozpatrywane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

Skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego nie będą rozpatrywane.

Procedura przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków w Lubelskim Ośrodku Doradztwa Rolniczego w Końskowoli